Ulica Planinčevih 73, 2204 Miklavž na Dravskem polju
Tel: 02 62 92 055
V III. poglavju Zakona o lekarniški dejavnosti (Uradni list RS, št. 85/2016, 77/2017, 73/2019) je opredeljeno področje kakovosti in varnosti v lekarniški dejavnosti.
V Lekarni Miklavž d.o.o. v skladu z veljavno zakonodajo vzdržujemo in spremljamo sistem kakovosti, ki vključuje organizacijsko strukturo, postopke, procese in vire, potrebne za izvajanje lekarniške dejavnosti v skladu s standardi lekarniške dejavnosti in pravili dobre lekarniške prakse. Politiko kakovosti uporabljamo kot način vodenja v smeri nenehnega izboljševanja delovanja lekarne.
Cilji politike kakovosti:
-
nenehno izboljševanje naših storitev za uspešno zadovoljevanje zahtev uporabnikov storitev in stremljenje k preseganju njihovih pričakovanj,
-
rast in razvoj lekarne,
-
izboljševanje komunikacijskih orodij in aktivnosti za zagotavljanje kakovostnega informiranja zaposlenih in uporabnikov lekarniških storitev,
-
nenehno usposabljanje in motiviranje zaposlenih ter povečevanje njihovega zadovoljstva,
-
stalno posodabljanje opreme in procesov ter upoštevanje zakonskih zahtev,
-
skrb za okolje,
-
skrb za zdravo in varno delo zaposlenih.
Naloge za izboljševanje kakovosti in varnosti našega dela:
-
določamo programe izobraževanja in načrte za izboljševanje kakovosti in varnosti,
-
izdelana imamo navodila za delo in varnostne protokole za posamezne storitve,
-
redno izvajamo notranjo presojo dobre prakse,
-
spremljamo kazalnike kakovosti,
-
vzpostavljen imamo sistem za obvladovanje tveganj,
-
anonimizirano spremljamo in analiziramo opozorilne nevarne dogodke in napake pri izvajanju lekarniške dejavnosti.
Kakovost in varnost v lekarni zagotavljamo:
-
z izvedbo rednih notranjih strokovnih nadzorov, posodabljanjem SOP in navodil za delo,
-
s spremljanjem odpoklicev zdravil, prehranskih dopolnil, medicinskih pripomočkov ali živil za posebne zdravstvene namene in vodenjem zahtevanih evidenc,
-
z izvedbo aktivnosti v zvezi z ravnanjem z odpadki,
-
z nadzorom nad merilno in delovno opremo,
-
z rednimi validacijami aparatur in opreme v lekarni,
-
z rednimi pregledi dokumentacije delovne in merilne opreme,
-
s spremljanjem kazalnikov kakovosti.
V letu 2022 bomo dodatno spremljali nove kazalnike kakovosti:
-
farmacevtske intervencije
-
adherenca bolnikov pri uporabi zdravil
-
zadovoljstvo uporabnikov.